Happy Valentine's...


Evet tamam sevgililer günü biraz ticari sömürü haline geldi, kazak, parfüm vs alıp, restoranlarda  fabrikasyon fiks menülerden yemek istemiyorsunuz. Ama bu sevgililer gününün tadını çıkarmayacağınız anlamına gelmiyor. Yazacağınız güzel bir kart ve kendi elinizle hazırlayacağınız mum ışığında bir yemekten daha güzel hediye olabilir mi?… İlla ki birşey almalıyım diyorsanız yerinizden kalkmadan internetten kişiye özel hediyelerden de sipariş verebilirsiniz. Fiyatları da oldukça makul. Üzerinde isimlerinizin yer aldığı hediyeniz sıradanlıktan kurtulacak ve kendisini daha özel hissetmesini sağlayacak :)

Şık ve kalıcı bir hediye yaptırmak istiyorum derseniz, www.hediyekulubu.com a göz atmanızı öneririm, özellikle isim yazılı tavla ve ahşap aksesuarlar benim favorim. İsimli şarap kadehlerine de bayıldımmm :)














Bunların yanında sevgilinizin mesleğine ve hobilerine uygun hediyeler de bulabilirsiniz. Golf seti, esprili kupalar, hatta doktorlar için steteskop bile var...








Esprili kupalar, tişörtler, zihni sinir tarzı hediyelikler ve oscar ödülleri vs gibi alternatifleri www.buldumbuldum.com da bulabilirsiniz. Hediye Denizi ve Hediye Fabrikası'nın web sitelerinde de farklı alternatifler var.


















Üzerinde kedi figürleri olan ve isim-tarih yazılabilen kırmızı polar bir battaniyeye nedersiniz?
www.hediyedenizi.com dan ben yaptırdım bile ;) Happy Valentines...
Tatlı mı tatlı sevgililer günü kurabiyeleri mi istiyorsunuz? Bir sonraki yazımı bekleyin... :)

0 yorum:

Yorum Gönder