Kırmızı Halı Şıklığı - Oscar 2015


87. Oscar ödülleri de sahiplerini buldu. Kırmızı halıda da şıklık yarışı devam etti. Göz kamaştıran kıyafetlerin yanında hayal kırıklığı yaratanlar da oldu açıkçası...
Ben beğendiklerimi paylaşmak istedim. Gelinliğiniz veya abiyeleriniz için ilham alabilirsiniz :)

Benim için gecenin açık ara galibi toz pembe Ralph&Russo elbisesiyle Gwyneth Paltrow'du.




Jennifer Lopez, Elie Saab tercih etmişti. Ama ben after party içi giydiği Zuhair Murad elbiseyi daha çok beğendim :)



Elie Saab giyenlerden biri de Emma Stone'du. Kızıl saçlarına bu yeşil tonu yakışmış...

 
 Son günlerin parlayan yıldızı Dakota Johnson, kırmızı Saint Lauren elbisesi, doğal saç ve makyajı ile göz kamaştırdı. Canlı yayında annesi Melanie Griffth'in tavrı şaşırttı doğrusu. Grinin elli tonu filmini izlemediğini ve izlemeyi düşünmediğini söylemesi ortamın gerilmesine sebep oldu. Bence Dakota filmde çok başarılı...


Lupito Nyong'un Calvin Klein kıyafeti tam 6000 inci kullanılarak hazırlanmış...


Sienna Miller ise Oscar De la Renta ile çok şık ve zarif görünüyordu.


Kırmızı tercih edenlerden biri de en iyi kadın oyuncu Oscar adaylarından Rosemund Pike.
Tasarım Givenchy


Keire Knightley yine farklıydı, tacı ve Valentino tuvaletiyle hem modern hem de prensesler gibiydi.

 
Her nekadar Channing Tatum'un karısı diye kadınların antipatisine sahip olsa da
Zuhair Murad tasarımı elbisesiyle Jenna Dewan gelin gibiydi, saçı takıları ve makyajıyla bence mükemmel...
 
 

Jennifer Anniston, Versace seçimi ile çok şık ve sade görünüyordu. Gecenin en şıklarındandı bana göre...
 
Scarlett Johanson'da Versace tercih etmiş. Kolyesini eleştirenler olsa da, elbisenin rengi başarılı...
 
 
Bana göre gecenin en şıklarından bir diğeri de Jessica Chastain.
Lacivert Givenchy elbisesi, saç rengine ve tenine çok yakışmış...


0 yorum:

Yorum Gönder