Sezonun "Ünlü" Düğünleri

Bir yazı daha geride bıraktık. Ben de biraz paparazzilik yapayım dedim ve bu yazın ses getiren düğünlerini sizin için mercek altına aldım. Merak edenler ve ilham almak isteyenler için... Tabii benim paparazziliğim daha çok düğün detayları ve gelinlik konusunda :)

Beren Saat - Kenan Doğulu
Uzun zamandır merakla beklenen düğün Temmuz sonunda Los Angeles'ta gerçekleşti. Kenan Doğulu'nun Malibu sahilindeki evinde yapılan düğünün maliyetinin 1 milyon dolara yaklaştığı konuşuluyor. Beren Saat'in gelinliği, üst kısmı dantel işlemeli ve Mira Zwillinger tasarımı. Duvak yerine şapka tercih etmiş. Kenan Doğulu ise tercihini buz mavisi bir damatlıktan yana kullanmış. Kumsal düğünlerini çok sevdiğim için fotoğraflara da bayıldım! :)






Buse Terim - Volkan Bahçekapılı
Soma faciası nedeniyle birkaç hafta ertelenen düğün 6 Haziran'da Shangri la Bosphorus'ta yapıldı. Öncesinde Sait Halim Paşa yalısındaki kına gecesi ve fotoğraflarını takip ettik :) Düğündeki davetli sayısı 800 kişi civarındaydı. Buser Terim, Elie Saab gelinlik giyerken, damat ise lacivert bir smokin tercih etti. Gelin arabası Rolls Royce olurken, düğünde de konuklara kendi tasarladıkları bir parfüm hediye edildi. Düğün sonrasında ise Esma Sultan yalısında "home" konseptli bir after party düzenlendi, etrafta küvetler ve yataklar vardı :) Doğrusu çok orjinal ve eğlenceli bir parti olmuş. Organizasyonlarda imza BC Atelier'in...






Neslişah Alkoçlar - Engin Altan Düzyatan
Çubuklu 29'da hayatlarını birleştiren çiftin düğününe, gelinin anneannesi Hülya Koçyiğit başta olmak üzere bir çok ünlü davetli katıldı. Neslişah Alkoçlar'ın gelinlik tercihi, Monique Lhuillier'in Perfection modeli. İspanyol tarzı duvağını da çok beğendim... Düğün öncesi ise bol eğlenceli bir kına gecesi yapıldı :)




Ceyda Coşkun - Uğursay Yeğin
Ünlülerimizi bol bol yürütüp kilo verdiren mucize yaşam koçumuz Şeyda Coşkun'da, Ağustos ayında Alaçatı Alavya otelde evlendi. Bohem gelinleri çok sevdiğimden, Şeyda Coşkun'un gelinliğine ve çiçekten tacına hayran kaldım :) Gelinlik Zeynep Tosun tasarımı...
Hepsine mutluluklar diliyorum... Umarım 40.yıldönümlerini de birlikte kutlarlar :)








1 yorum:

  1. Caesars Palace in New Jersey - JT Hub
    A new, modern hotel 시흥 출장샵 at Caesars 세종특별자치 출장안마 Palace in 과천 출장마사지 New Jersey is 논산 출장샵 on the way. You can 천안 출장안마 indulge in a wide range of dining options and an array of live entertainment.

    YanıtlaSil