ÖZLEM SÜER'İN MASAL GELİNLERİ...


Özlem Süer House’a ilk davet edildiğimde içim içime sığmıyordu. Dünyada beğeni toplayan, tasarımları Londra, Paris, Milano, Moskova gibi bir çok farklı şehirde en özel butiklerde görebileceğiniz gurur kaynağı tasarımcımız Özlem Süer ile tanışma fırsatım olacaktı. Nişantaşı’nda tarihi bir köşk, bahçesinde leylaklar, köşkün içinde eskitilmiş klasik mobilyalar, İngiliz tarzı çiçekli çay fincanları ve muhteşem gelinlikler, danteller, tüller, aksesuarlar…  Tek kelimeyle büyülendim.  Sanki  1800’lerin İngiltere’sinde bir malikaneye konuk olmuştum. Özlem Hanım’ın güzel sohbetiyle vaktin nasıl geçtiğini anlamadım bile. Üstelik kendisinin de benim gibi bir Jane Austen (İngiliz yazar) hayranı olduğunu öğrendiğimde çok mutlu oldum! “işte” dedim kendi kendime, “burası tam bana göre”…

Sevgili gelinlerim için mankenlik yapmaya karar verdim, tabii benim içinde tarifsiz bir deneyim oldu J Sandıktan çıkarılmış hissi veren rüya gibi gelinliklerden birkaç model seçtim. Tüllerin altından görünen danteller, zarif işlemeler, inciler, vintage tarzda saç aksesuarları içindeyken, köşkün ve eşyaların havası da eklenince kendimi “Aşk ve Gurur” filmindeki Elizabeth gibi hissetmeye başlamıştım bile… Sanki bir rüyadaydım ve tarihte bir yolculuğa çıkmıştım, “ben prensesim” diye haykırmak istedim diyebilirim J Yaklaşık 1 saat süren çok keyifli çekimimizden seçtiğim fotoğraflar aşağıda..












Özlem Süer daha çok küçük yaşlarda bebekleri için elbise tasarlamaya başlamış. Kumaş tutkusu, renklere olan merakı ve dikiş dikmeyi öğrenmesi  taa çocukluğuna uzanıyor. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Tekstil bölümünü bitirdikten sonra yüksek lisansa başlar, daha sonra akademik kadroya dahil olur. Doktora tezine eklediği koleksiyon ve ilk defilesi çok ilgi görür ve beğeni toplar. Şirket kurulması, ünlülere özel tasarımlar, kişisel defileler derken bir çok başarıya imza atar. Sadece gelinlik ve gece kostümü değil, gündüzden geceye uzanan çoklu kombin alternatifleri içeren hazır giyim koleksiyonu ile de bizlere harika  alternatifler sunuyor.  Romantik ve teatral bulunan bir tasarımcı olarak kimi zaman barok dönemlerin kimi zaman da viktoryen bir kadının vurgusu olan koleksiyonlar, Türkiye ve Dünya genelinde 150’yi aşkın prestijli konsept butik ve çok katlı mağazalarda moda takipçileri ile buluşuyor.
WHITE by Özlem Süer gelinlikleri, 2012 yaz sezonunda kendini yenileyen, enerjisini güneşten alan dinamik ve bir o kadar da romantizm dolu kadınlardan esinlenmiş. Avant-garde, neo-klasik çizgilerde dolaşan koleksiyon fark yaratmak isteyen gelinler için özel olarak tasarlanmış.


Bence Özlem Süer’den randevu almadan, o güzel köşkün havasını solumadan, özel  dokunmuş kumaşlara dokunmadan gelinlik almayın. Hele de biraz romantik ve klasik bir hava yaratmak, size özel tasarlanmış bir gelinlikle hayatınızın en anlamlı “evet”ini söylemek istiyorsanız burası size göre…  Vitrinlerde ya da bir başkasının üzerinde göremeyeceğiniz yeniyle eskinin harmanlandığı tasarımlar, özel olarak Özlem Süer için dokunmuş ipek, şifon, tafta kumaşlar, ekrular, pudra ve karamel tonları, ışıl ışıl beyazlar, el dokuması danteller, swarovski taşları ile bezeli zarif işlemeler, o özel gece için sadece size özel yaratılıyor. Uçuk ve çılgın tasarımlar olduğu gibi zevkinize göre inanılmaz sade, zarif ve küçük vintage detaylarla büyüleyen gelinlikler de bulabiliyorsunuz.
 
Sadece 1 adet üretilmiş, satışa hazır gelinlik koleksiyonu ile de aylarca bekleme derdinden kurtuluyorsunuz, hemen o an alıp gitme şansınız var. Ulaşılabilir fiyatlarla gerçek bir “tasarım” gelinlik sahibi oluyorsunuz. Koleksiyonda fiyatlar 5,000 ve 15,000 TL arasında olup, kumaş ve işlemelere göre fiyat değişebiliyor. Özlem Süer House’da el yapımı vintage tarzda saç aksesuarları, duvaklar ve bolerolardan da istediğinizi seçebiliyorsunuz. Nişanınız için cıvıl cıvıl bir elbise, nedimeleriniz veya anneniz için de çok hoş gece kostümleri bulabilirsiniz. Online butik olması da önemli bir detay…

Siz de bir “masal gelini” olmak ve fark yaratmak istiyorsanız, Nişantaşı’ndaki Özlem Süer House’u ziyaret edin!

www.ozlemsuer.com
Özlem Süer House
Büyükçiftlik sok. No:20 Nişantaşı/ İstanbul (Amerikan hastanesinin arka sokağında)
Tel: 0 212 240 57 38    info@ozlemsuer.com


2 yorum:

  1. okurken bayıldım ne kadar güzel bir yazı olmuş ve sizede gelinlikler çok yakışmış. O duyguyu bir daha tatmışşınız ne hoş.En yakın zamanda bende Özlem Süer House da olacağım.:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşsunuz. http://www.candangelinlik.com/gelinlik-modelleri

    YanıtlaSil