Pembe & Siyah'ın Neşeli Uyumu


Konsept belirlemenin ve detayları bu konsept ile uyumlu hale getirmenin önemini artık hepimiz biliyoruz. Düğününüzde ya da nişanınızda hem elegam hem genç, canlı canlı, şeker gibi bir görüntü yakalamak ister misiniz? Pembe & Siyah kombinasyonunu denemelisiniz. Gerçekten çok şık ve neşeli görünüyor tüm detaylar...








Davetiyeleriniz, nedimelerin elbisesinde hatta parfümünüze kadar bu detayları kullanabilirsiniz...





Bu tarzda gördüğüm en güzel davetiye & nikah şekeri seti Ayşegül Evleniyor' daki bu set...
www.aysegulevleniyor.com web sitesinden görebilirsiniz. Şeker gibi bir çalışma...


Gelin buketleri...



Çok sevdiğim Martha Stewart'ın sayfasında hazırladığı, somon pembesi ve siyah detaylar ile daha vintage bir görünüm yaratabilirsiniz... Ben bayıldım :)




1 yorum:

  1. Gerçekten harika bir konsept :) yakın zamanda evlenebileceğimi sanmıyorum :( sanırım biraz daha zamanım var.. ama yine de bayıldım:) ve uygulayabilmek isterdim:)

    YanıtlaSil