Evlilik Fuarı 2013 maceralarım ;)


Bu yıl yine Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayında 11-13 Ocak tarihlerinde düzenlenen Evlilik Dünyası Fuarını ziyaret ettim. Gelinlikten davetiyeye, ayakkabıdan pastaya, düğün organizasyonundan kınaya kadar bir çok farklı firmayı bir araya getiriyorlar ve gelin adayları için tüm bunları bir arada ziyaret etme, kıyaslama ve alışveriş yapabilme şansı doğuyor! Ayrıca oldukça keyifli ve eğlenceli geçtiğini söylemeliyim :)



Her yıl ortalama 50,000 kişiyi ağırlayan fuarda yok yok. En çok gözümü alanlar ise Düğün organizasyon firmaları ve süslemeleriydi... Sizler için çektiğim fotoğrafları paylaşacağım. En gözde süsleme trendlerini görebilir ve sizi en çok yansıtanı seçebilirsiniz. Benim en çok gözüme çarpan Osmanlı tarzı süslemelerdi. Hem düğün hem kına süslemelerinde bu yıl oldukça gözde. Onun dışında vintage detaylar, kır düğünlerine uygun pastel renkler, tutkulu kırmızı ve siyah renkler... Bir de mor orkidelerle süslenen masaya bayıldım! :)









 
Kına için özel hazırlanmış masalar, minderler ve taht çok keyifliydi doğrusu. Bunları görüp kim kına gecesi yapmak istemezki? :)
 



1 yorum:

  1. ben de fuara katılmıştım.. çok kalabalıktı pek keyif alamadım:) fuat paşa yalısı düğün için çok alıma girdi amaa!:)

    YanıtlaSil